LH · LEHEN HEZKUNTZA – EDUCACIÓN PRIMARIA · EP
Hezkuntza ezaugarriak – Características educativas

6 eta 12 urteko epean haurrek barne garapen nahikoa dute eta “kanpoaldera” hazten hasteko unea da: ulertzen, adierazten, barneratzen, parte hartzen hasten dira eta “jakiteko gogoa” pizten zaie, helduentzat oso atsegingarria dena.

La Salle eskolan lehentasunak dira guretzat:

Jarrera eta jokabide pertsonalak (esfortzua, ordena, erantzunkizuna…) eta sozialak (errespetua, elkarlana, laguntza) garatzea, identifikatzen gaituzten baloreetan oinarrituta: bakea, justizia, solidaritatea.
– Oinarrizko trebetasun eta ezagutza akademikoak menderatzea.
– Informazioa kudeatzeko, ikasketa autonomorako eta arazoak sormenez konpontzeko oinarrizko erremintak ezagutzea.
– Etapa honen garapeneko elementu adierazgarriak dira, baita ere, gelako giroa zaintzea, metodologia dinamikoa erabiltzea, dibertsitatea aintzat hartzea, inguruan errotutako kanpaina eta ekintzak barneratzea edota adinari egokitutako eskolaz kanpoko ekintzak eskaintzea. Tutoreak erreferentzia argia dira segurtasuna irabazteko, zalantzak ebazteko, arazoak konpontzeko, etab. Taldeko nahiz banakako tutoretzak eguneroko gauza dira.

Berrikuntza programak:
Irakurketa eraginkorra, Crea, Ulises, Irati, Hara

····························································································

Entre los 6 y 12 años disfrutamos de unos años en que los niños y niñas tienen el desarrollo interno suficiente como para ir creciendo “hacia fuera”: son momentos en que comprenden, expresan, retienen, participan, y “quieren saber” de una manera gratificante para el adulto.

Desde la escuela La Salle priorizamos:

– El desarrollo de actitudes y conductas personales (esfuerzo, orden, responsabilidad…) y sociales (respeto, colaboración, ayuda) en clave de los valores que nos identifican: paz, justicia, solidaridad.
– El dominio de habilidades y conocimientos académicos básicos.
– El conocimiento de herramientas básicas para la gestión de la información, el aprendizaje autónomo y la resolución creativa de problemas.
Cuidar el clima del aula, una metodología dinámica, atender a la diversidad, incorporar campañas y actividades arraigadas en el entorno, así como ofrecer actividades extraescolares adecuadas a la edad son otros de los elementos más significativos en el desarrollo de esta etapa. Los tutores/as siguen siendo referencia clara para ganar seguridad, despejar dudas, resolver conflictos, etc. Las tutorías tanto grupales como individuales están presentes en el día a día del aula.

Programas de innovación:
Lectura Eficaz, Crea, Ulises, Irati, Hara

Tutoreak – Tutores

1. A: Mª Antonia Glez. //magonzalezm@lasalle.es 1. B: Itziar Jauregizar //ijauregizar@lasalle.es

2. A: Ana Luz Gainza //algainza@lasalle.es 2. B:Fernando Castro //fcastro@lasalle.es

3. A: Mª Jesús Vicario //mjvicario@lasalle.es 3. B:Josemi Cortijos //jmcortijos@lasalle.es

4. A:Maribel Gastiasoro //migastiasoro@lasalle.es 4. B:Hno. José María Calvo //calvocilla@lasalle.es

5. A:Josune Morales //mjmorales@lasalle.es 5. B:Txema Cartón //tcarton@lasalle.es

6. A:Roberto Cidad //rcidad@lasalle.es 6. B:Josu Lekunberri //jlekunberri@lasalle.es

Irakasleak – Profesores

Amaya López//alopez@lasalle.es
Irune Ormaechevarria//irune@lasalle.es
Natxo Saiz//jisaiz@lasalle.es
Irene Vega//irenev@lasalle.es
Marisol Fuentes//msfuentes@lasalle.es

primaria-14

Ordutegia – Horario

Elkarrizketak – Entrevistas

Astelehenak eta ostiralak: 12.30etatik – 13.00etara

Irteerak – Salidas